söndag 28 juni 2009

Idag har det varit frukansvärt varmt! Herregud,.. Det borde inte få finnas. Ante och jag åkte runt och leta badplatser men vi hitta inte en enda där det inte var fullsmockat. Vi åkte hem till honom istället och sola och hade vattenkrig.. Mycket roligare! Har inte gjort så mycket annars.

Imorgon ska jag in till stan och köra på ingelas med aina. Vi får se hur det går. Körde i stan i Lördags en riktigt bra sväng.. Visste knappt vart jag var ibland.. Men det gick skit bra. Sista gången jag kör vår bil.. Byter ju på tisdag.

Snart ska jag följa med ante hans familj till Öland.. Ska bli riktigt kul och mysigt! Tio dagar tillsammans med ante utan brake.. Lite najs! :) Jag ska bli brun då iaf har jag bestämt mig för! Haha.

Önska mig lycka till imorgon.

så ser nya bilen ut på ett ungefär -->


baj.

Inga kommentarer: