fredag 26 juni 2009

Michael Jackson död...? Han dog igår på sjukhus efter att han fått en hjärtattack. Nästan lagom efter att han berättat för alla fans osv om de sista spelningar han planerat i London.
Det känns så konstigt på något sätt. Alltså jag har aldrig haft honom som idol eller något sånt men ändå så har han alltid varit där i bakrunden och han är ju inte dålig heller, verkligen inte.
Han är en sån person som man tror ska leva hur länge som helst.
Erkänn det känns lite konstigt?


Idag ska jag till stan med mamma.. Vi ska kolla runt lite.
Pappa har köpt en annnan bil idag.. :( Anledningen till varför jag är ledsen är för att han köpte en automat! Det är nog rätt skönt men ändå.. Alltså, det är ju inte min bil på något sätt men jag vill fan inte köra med en automat när jag fått körkort. Vad ska jag köra med för bil då liksom?
Med mammas bil kanske jag får åka ett varv runt berg med henne brevid men inte mer.

Inga kommentarer: