onsdag 1 juli 2009

Hej! Lite regn skadar ju inte nu såhär i hettans dagar men någon måtta får det väl vara? Herregud vad det har regnat, haglat och åskat idag. Lite läskigt nästan när det åskar så mycket. Men nu varken regnar det eller åskar.. Fast det är grått och blött ute så jag ligger i sängen och lyssnar på musik.

Idag har jag hämtat ut mitt navelsmycke som jag beställde i fredags eller när det var.
Tyckte den var ganska snygg!
Och så har jag färgat håret.. Eller slingat. Vart bra! Var orolig för att håret skulle trilla av eller att det skulle bli oranget men håret sitter kvar och blev ljusare :)

Igår hämtade vi bilen i Norrköping.. Den är faktiskt snygg! Jag körde en sväng igår och det känns jäkligt ovanligt måste jag säga men man vänjer sig väl.

Nu ska jag ligga kvar här och bara ligga!

pusss

Inga kommentarer: