måndag 11 maj 2009

Köksbords blogg.

Idag har det hänt något annorlunda från min vanliga vardagsrutin! Ante och jag var inte vid 5. Nu är klockan 6. Men vi ska vara snart (förhoppningsvis) Haha, jo det brukar vara såhär de flesta dagarna i skolveckan att man jag går i skolan, går hem.. Sitter vid datorn och sen vid sisådär 5 någongång (beror på när vi slutar) så hämtar ante mig och så är vi tills han skjutsar hem mig. Han får fan skjutsa på mig hur mkt somhelst.. Fattar inte att han inte tröttnar på mig, haha. Men det får blir ändring på det så fort jag får körkort! Har första teorilektionen imorgon btw.
Fick låna hem en kamera idag ifrån fotot. Ska ta kort typ hela veckan o ha till ett fotoprojekt vi ska göra. Kul........
Nu ska jag föna håret o vänta på att ante blir klar + träna på el provet vi har på onsdag!


puss.

1 kommentar:

sandythecandy sa...

vad ska du göra för fotoprojekt då?
kommer du ihåg att du var med i mitt fotoprojekt? du hängde från gungorna :)