tisdag 12 maj 2009

Idag gick jag i skolan till 2 och så kom jag hem och försökte hitta ngt att äta, men det fanns ingenting. Eller jo, lite smör men inget bröd. Så satte jag mig vid datorn lite och så ringde sama och så bestämde vi att vi skulle ses o så gick vi neråt o handla lite. Sen gick jag tillbaka till skolan vid halv fem för då var det första teori lektionen med ingelas. Det gick bra.. Vi var typ 7 pers.

Nu sitter jag i sängen o har precis duschat o gjort mig iordning. Jag målade naglarna nyss också. (Rosa) Det syns kan jag säga. Inte så likt mig kanske men mina andra nagellack är slut.. :(

Tror att min nagel piercing är infekterad och jag ska kolla upp det nästa gång jag är i stan.. Kollade lite på nätet hur man ska göra och så.. Det stog att man skulle köpa sårtvättare som är enågnskompresser och klorhexidinsprit. Allt det finns på apoteket så jag får väl fråga dom. När jag fyllt år, dvs efter sommarn, funderar jag på att ta hål i tungan och i samma veva ta ur mina 14 mm i öronen. Hoppas de går igen bara.. Annars får jag väl leva med det. Det ser inte ut att göra så ont att ta hål i tungan ändå.. Det är nog värre med naveln skulle jag tro för den kändes faktiskt ganska ordentligt.

Nu ska jag sova för jag börjar tidigt och ska ha prov i el imorgon.. Håll tummarna!

puss

1 kommentar:

sandythecandy sa...

varför ta ur ett par grymma öron-piercingar?

dem slår naveln, alla dagar i veckan.