måndag 4 maj 2009

Hej. nu ligger jag i sängen med en svinvarm dator i knät och ska läsa lite i körkortsboken.. jag skrev in mig hos ingelas idag också. Hur kommer jag få allt att hänga ihop. Aja, det får gå som det går. Time will tell.
Känns som man har haft ett helt lov. Och det känns som man fått lite gjort också faktiskt.
Jag var på big comedy i Lördags.. (Ska kolla på det igen på Fredag i Borås) Det var skitbra.. Hjärta Johan Glans! Men iallafall.. Sen har jag, Sanna och mamma umgåtts lite. Ante och jag har sovit ihop och slåtts i hans MINI säng. Men den är mysig. Idag var jag i stan med mamma och hittade en klocka.. Stor som köksklockan. Köpte en hudkräm för torr hud till navelpiercingen som kostade fan 150 spänn. Så fan om den inte funkar.
Imorgon är det skola.. Ska sitta och ha svenska i minst 1,5 h och skriva om ngt. KUL. Ska väl hem sen och läsa lite i körkortsboken och gå ut och gå kanske för ovanlighetens skull. Men ante är ju inte hemma så vad ska man göra.. Haha.
Fan.. Ganska långt inlägg jag skrivit ändå! Duktigt :)

Sov gott! Det ska jag.

Inga kommentarer: