tisdag 8 maj 2007

glömskan tränger igenom.

there were barricades to keep us off the street.
- bright eyes.

jag hade tänkt på as mkt saker att skriva men nu har jag glömt vad jag ska skriva, så jag får väl skriva lite suplies.
idag är det studiedag och jag hade ganska mkt val på vad jag skulle kunna göra.
igår skulle jag & nathalie sova hos linnea, men det blev inte som tänkt, istället kom linnea hit och nathalie unde inte vara.
så att.. jag, linnea, sama och göth åkte hem till göth och .. typ var där. sen åkte vi hem halv elva.
sen åkte vi hem hit, och kolla på pistvakt,
idag vaknade jag ocg linnea pga att mitt alarm gick igång, haha.
så vi har vartit vakna sen halv sju.
idag ska jag och sama till stan. jag ska köra moppe till fillinge där linnea ska svänga av.
SÅ det var all suplies.
denna vecka kommer bli väldigt skön, så vi ska "chilla".
ONS: skola,
TORS: elevens val, jobba.
FRE: laga mat hela dagen, fast vi slutar 1.

men nu ska vi ringa och väcka sama, önska oss lycka till!
SMEKS!

Inga kommentarer: