torsdag 3 maj 2007

blogg efter blogg efter blogg efter blogg.

to be honest!
-there'll be no return.

6 veckor kvar i skolan!
man blir alltid lika varm av känslan, men när verkligheten tränger igen den känslan känns det inte alls lika bra längre.
jag har liksom väldigt mycket kvar i skolan som jag ska göra.
det är fan nationella proven som förstör allt!
jag klarade inte G delen i matte, så nu måste jag kämpa jätte mycket för att få G.
osv, osv.
MEN, skolan är inte hela livet (bara halva)
nerå, men jag har faktikt ett liv utanför skolan, och det rullar på.
ska flytta i helgen till pappa.. lika bra nu när mamma ska flytta till en lägenhet nära honom.
jag orkar inte bo hos henne heller för den delen.
VALBORG, som var i helgen funkade rätt bra!
jag var inte i parken, and that was kind of sad.. för det kan vara trevligt där med.
men nathalie jag och linnea hade det kul med, synd bara att camilla inte kunde vara med :/
vi får ha full(t) upp på skolavslutningen!
KILLAR, naae.. jag vet fan inte.
jävla besvär bara!
om jag tycker om någon tycker antingen den inte om mig eller så vet den inte om att jag tycker om honom eller så har jag bara sett honom och vet inte vem det är.
gaah., hjälp.
måste röra på mig nu!, smek.

Inga kommentarer: