torsdag 10 maj 2007

can see it in his eyes that he's got a nasty plan.

I said he's a scumbag, don't you know!
-I start to wonder what his story might be.


ååh, jag vill verkligen gå på konsert. spec med typ bright eyes, arctic monkeys, elin sigvardsson, damien rice och så typ lite indie band.
folk säger att jag har konstig musikstil, men hallå!
vem vill lyssa på rix fm?
nej, det stadiet is gone.

hela denna vecka har varit ganska fuckad, helt fel typ.
saker efter saker har hänt, men nu börjar det rätta till sig.
man vill ju inte förlora typ en av sina bästa vänner bara pga en kille, som dessutom inte är min stil!!
men det måste ju vara ngt eftersom jag håller kvar.
jag är den sorten som inte kan släppa ngn som är spec.
SÅ det är väl bara för er att stå ut, (;

hoppas på att nästa vecka blir bättre.

jag som skaffde blogg för att försöka få ur alla tankar, eller inte alla kanske men en del så jag kan tänka på saker jag borde tänka på än att dagdrömma hela tiden.
det är faktiskt väldigt jobbigt,
men folk har vant sig, jag menar Lii Nilsson säger inte det det mesta?

typ va?

ska dra, tingeling!

Inga kommentarer: