måndag 27 augusti 2007

skulle gärna ha ditt mod.


försenad.


var onormalt nervös veckan efter den första när jag skulle gå in genom skolan helt ensam på måndagen.


när jag istället skulle gå ut ur skolan kände jag en lättnad.

tankarna på hur lätt att skulle kännas i trean sen var helt oemotsåndliga.

men sen flög något förbi mig och jag vaknade igen.


kom hem, och vad gör man. sätter sig spärrad vid datorn medans en del av mig säger att jag ska slänga den åt helvete.

den andra delen säger också att ja borde det, men det är ju trots allt pappas dator.


markanden i lördags var.. perfekt! åkte helikopter och hela kittet.

kom hem och bjöd pappa på det lilla godiset jag hade kvar.


Imorgon hoppas jag på att inte känna samma känsla.. kanske berodde den på pinsamheten som hände dagarna innan.

det är över iallafall.


Middag hos mamma. Kom ihåg.


sovdags.

Inga kommentarer: