torsdag 5 augusti 2010

Jaha, kanske dags för ett lite längre inlägg för en gångs skull. Känns som min förmåga att skriva har bara försvunnit. Tidigare inlägg i bloggen som jag skrev för 2 år sen typ var ju relativt bra skrivet.. Numer vet jag vaken hur eller vad jag skriver.
Va händer annars då..? Jo, jag börjar bli vuxen!!!! Fysatan. Så mycker saker man måste göra och det går inte att be mamma och pappa följa med och hålla handen längre (tyvärr). Även om dom skulle fråga måste man sträcka på sig och säga; nej. (bara för att man måste visa att man är vuxen). Nu också när skolan är slut måste man göra extra mycket saker. Söka jobb, gå till af, söka utbildning. Säger bara BLÄ för alla dom sakerna.
Jag försöker därför leva i nuet, för dagen. Slipper man ha allt det där i huvudet hela hela tiden. Kan vara skönt att fly från verkligheten ibland.

Imorgon ska jag och min älsklings ante in till stan och uträtta några roliga ärenden.. Mmm vars :) Berättar senare om vad kanske! På kvällen blire av till hans kompis och dricka lite och ha trevligt. På lördag var det tänkt att vi skulle med till oslo och hämta hem syrran, hon ska tydligen flytta hem! :) Men istället ska jag och ante ut på krogen med MARINA och co. får se vilka vi blir. Ska bli en trevlig helg hursomhelst :)

Vart ett skapligt långt inlägg iallafall!

Inga kommentarer: