onsdag 22 juli 2009

Hopp, nu är man hemma igen.. Snyft. Kom hem i måndags och jag längtar tillbaka! Det var så himla mysigt man ba jdnperfäåoaerlg typ.
Nu när man kom hem är det jobb som gäller. Klockan 2 på natten börjar jag att köra tidningar till 5 på morgonen. Det är jäkligt segt ibörjan när det är helt svart ute.. Men sen när det ljusnar och man piggnar till funkar det. Nackdelen är att man inte sover. Eller det bestämmer man väl själv hur mycket man sover men jag sover helst inte på kvällen innan jag ska köra för då är man så himla trött när man går upp.

Igår var jag i Gränna och Jönköping. Vi åkte till ett café som låg i Gränna typ helt oskyltat, inne i skogen högt uppe på ett berg eller vad det var. Fattar inte hur alla hittade dit? Haha. Men det var jätte fint där. Orkar inte lägga in bilder från mobilen. Vill ha en ny mobil.. Lg Viewty har jag bestämt mig för.

Nu blire att hålla sig vaken med te, dator och musik!

Inga kommentarer: