tisdag 23 juni 2009

snygging -->

Fan vad varmt det är?! Blä.. Vädret är inte gjort för mig tyvärr. Fast folk säger att jag ser "brunare" ut. Jag kan inte bli brun.. Det är konstaterat.
Har inte gjort allt för mycket idag.. Gick upp 10, gick elljusspåret.. Kom hem och duscha. Sen har jag suttit med turban halva dagen och kollat på tv. As skönt.. Ska snart till körkortsteorin som hålls i skolan.. Kul att gå till skolan på sommarlovet! Men det är sista gången idag. Sen ska jag börja köra på måndag hos ingelas i stan. Så men jag hoppas på att jag får körkort inom de närmaste åren. Det är många som vill ha körkort just nu.. Inte bara jag.
Men iallfall.. Senare idag ska jag nog vara med ante. Han har träningsvärk för han typ spelade fotboll igår eller vad det var OCH ont i ryggen xd. Bubben.. Haha. Hoppas det är blir bättre.. :P

puss.

Inga kommentarer: