torsdag 4 juni 2009


Näst sista veckan innan sommarlov. Riktigt skönt! Slapp vecka dessutom. Men det är ett jäkla skit väder ute.. Undra hur länge det ska hålla i sig?


Köpte avslutningskläder idag.. Orka egentligen, men jag kommer ju givetvis använda som efteråt. Nästa vecka ska jag in och köpa skor. Fick en ring av mamma som avslutningspresent.. Fick den nu för jag ville ha den på avslutningen. Men jag köpte iaf ett par jeans shorts och ett linne. En bikini.. Paljett.. Hmm. Och typ nagellack!


Blev klar med fotoprojektet i onsdags.. Jag satte många timmar och slet kan jag säga. Usch.. Men nu äre inge mer foto iallafall!


Den här veckan har mest bestått av att vara med ante faktiskt.. :) Ska va med han imorgon igen! Åker ju till Norge i helgen så man får passa på. Kanske tar med mig datorn. (Köpte en laptop väska idag!) Vi ska delvis lämna tv:n Sanna fick i julklapp.. Och hennes födelsedagspresenter.


Nu har jag målat naglarna och ska snart sova..!


pusss

Inga kommentarer: