måndag 6 april 2009

Vilken hetsig dag, och helg dessutom.
Imorse var jag på kvinnohälsan och när jag var påväg hem ringde jag mamma och då visade det sig att hon var ute på vägarna, så hon hämtade upp mig. Jag följde med henne ut till berg och vi åkte till soptippen och slängde lite bröte. Efter en halv dag hos mamma kom jag hem och satte mig här.. Sen skriver Sofia på msn och undrar om jag vill följa med henne till stallet och det gjorde jag såklart, alltid kul! Vi red en jävla sväng.. Jag red barbacka! Höll fan på att trilla av massa gånger. Eller jag gjorde ju fan det en gång! Haha! Men iallafall.. Nu äntligen sitter jag här.
Iförrgår var pappa och jag i Norrköping och kollade på bilar! Jag körde nästan hela vägen dit. Fan va kul det är att köra bil! Men vi hitta ingen bil.. Men det blir till o byta tills slutet av maj iaf.
Jag tror inte jag har pratat i telefonen så mycket någonsin som i helgen. Shit asså. Men det kan ju va kul..
Pratade med ante nyss i telefonen, vi ska va imorgon. Jag längtar så jävla mycket. Vi har inte varit ordentligt sen torsdags, så nu är det dags.

puss

Inga kommentarer: