lördag 4 april 2009

Jani, har man inget bättre för sig.


Lovar du att vara ärlig: Nej.

Du heter: Lii

Beroende av: Olika varje månad, denna månad äre nog påskmust

Vad tror folk om dig: Att jag är farlig förmodligen (inte)

Stämmer det: Beror på.

Vad får du oftast komplimanger för: Jag nöjer mig med de snälla ironiska komplimangerna jag får.

Vad säger du för att imponera på någon: Jag behöver inte säga ett skit

Hur imponerar man på dig: Det går inte!

Brukar du skratta för dig själv: Ja, det brukar ju inte vara någon annan som skrattar

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Ojdå, det vill jag inte skriva ner.

Var bor du: Åtvid

Trivs du där: Mjaoeoeoeene.

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk i mot något: Pedanter

Hur svarar du i mobilen: "Nae?"

Vem ringde du senast: Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Blablabla.

Antal timmar sömn inatt: 8 h

Brukar du komma i tid: Om jag vill så.

Hur känner du dig nu: Sisådär..

Vad saknar du: Andreas

Hade du en bra kväll igår: Aa!

Rakar du benen: Aldrig.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ajemensan.

Har du spytt offentligt: Mycket offentligt

Är du bortskämd: Dom säger det men, nej.

Vad är det värsta du vet: Tränings freaks

Vad behöver du just nu: En kiropraktor

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, verkligen

Vad använder du för shampoo: Allt från rustas till toni and guy

Hur gammal är du: 101

Tycker du om någon just nu: Menar du

Är det okej att gråta: Självklart

Har du piercing: Ett par, erhm, mm i örona plus ett litet till över ena töjningen och naveln. R.I.P näspiercingen.

Vill du gifta dig: Men ja!

Är du bra på att laga mat: Onyttig mat är lätt att laga.

Hur vig är du: Som en frys

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Eh, ja. Men jag får banne mig ingen lustgas.. Det får bara alla andra.

Vilken ögonfärg har du: Vet ej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Inte längre.

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig! Eller.. Ibland när jag känner fört går jag en sväng.
Jag älskar Andreas.

Inga kommentarer: