lördag 28 juli 2007

Honey

- i could never go on without you.

Lördag eller Söndag, det kvittar. Lika tråkigt ändå.
Hela jag är tråkig, det är bara mitt hår som ser lite kul ut..

Nåja, för att pigga upp stämingen så loggade jag in på p3star.se, jag rekommenderar!
Jag deltog i några tävlingar (2) bara för att jag aldrig skule göra det annars, i ena tävligen kunde man vinna ett signerat album av tokio hotel.. om jag van skulle jag iprincip slänga det . men om jag nu vinner som är ca 000000000000000000000.1 % chans att jag gör får jag ge bort det till nån jäkel.

På tistag dlir det Stockholm! jag kan bara inte bestämma mig för om jag vill till skansen, gröna lund eller bara gå på stan.
Det blir till och se.

Copenhagen på torsdag, men jag hör av mig innan, var så säkra!

SMEK.

Inga kommentarer: